Wednesday 29 July 2009

ありがとうございました♪



奄美皆既日食音楽祭でお会いした皆様、どうもありがとうございました。トロピカルな空気の中、たくさんの方々と平和な時間を共有できました。

曇り空でしたが、無事に皆既日食を拝むこともできました。日食メガネもいらず、暑い日差しもなく、ソフトな印象でしたね。

大自然の中で笑ったり踊ったりヨガをしたり、メディテーションをしたりと、大変充実した時間を過ごせたことに感謝しております。

また、みなさまとどこかでお会いできることを願って。

big kiss*


Thank you for everybody met in the Amami total solar eclipse music festival.
In tropical air and a lot of people and peaceful time were able to be shared.

The total solar eclipse was able to be worshiped safely though it was cloudy skies.
The solar eclipse glasses were neither needed, there was not hot sunlight, and either a soft impression.

I wish to express my gratitude for laughing , dancing, doing the yoga, and being able to do the meditation and to spend worth and the time very enhanced in tropical nature.

Moreover, it wishes to meet everybody somewhere.

big kiss*